Splošna pogoji poslovanja
Ti pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o varstvu osebnih podatkov in določajo pogoje uporabe spletne strani in pogoje nakupa preko spletne strani www.esssecaffe.si, ki jo upravlja podjetje Distribucija in prodaja Tim Pavletič s.p. (v nadaljevanju: ponudnik) in pogoje obdelave osebnih podatkov, ki jih zbira ponudnik.
Sprejem pogojev
S potrditvijo naročila/pogodbe ali uporabo naših izdelkov/storitev se strinjate s spodaj navedenimi splošnimi pogoji poslovanja. Ti pogoji urejajo vaš odnos z nami in veljajo za vse transakcije in interakcije med nami.
Naročanje in pogodba
Izdelke lahko naročate preko spletnega naročila na naših internetnih straneh ali po elektronski pošti na naslov info@esssecaffe.si. Izdelke lahko naročate 24 ur na dan, vse dni v letu. Vsa prejeta naročila bomo obravnavali kot nepreklicna. V primeru napake v naročilu, lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče ali spremeni naročilo, če je to še v obdelavi in še ni bilo odposlano po pošti.
Izdelke lahko naročite tudi po telefonu na številki 040 798 738 vsak delavnik od 8. do 21. ure. Po oddaji elektronskega naročila prejme naročnik obvestilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo uspešno oddano. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov, pravilnosti naročila ali usklajevanja naročila pokliče naročnika na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Vaše naročilo je zavezujoče. Z oddajo naročila se strinjate, da boste plačali naročene izdelke/storitve v skladu z dogovorjenimi pogoji. Pogodba med vami in nami se šteje za sklenjeno, ko potrdimo vaše naročilo.
Cene in plačilo
Vse navedene cene so v evrih. V cenah je že vključen 9,5 % DDV na živila in 22 % DDV na vse ostale izdelke. Cene veljajo do objave novega cenika. Pridržujemo si pravico do napak na spletni strani tako v slikovnem kot tekstovnem delu. Zanje ne prevzemamo odgovornosti. Pridružujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave.
Dostava in prevzem
Naročeno blago vam bomo poslali najkasneje v roku 3 delovnih dni po prejemu naročila preko paketnega distributerja GLS na navedeni naslov.
V primeru zamude ali težav pri dostavi vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času. Po prevzemu izdelkov/storitev preverite njihovo stanje in nas v primeru kakršnih koli napak ali poškodb nemudoma obvestite.
Poštnina ni vključena v ceno. Stroški poštnine se obračunavajo po veljavnem ceniku paketnega distributerja GLS in so odvisni od količine naročenih izdelkov.
Fizičnim osebam ob naročilu blaga v vrednosti nad 60,00 evrov poštnine ne zaračunavamo.
Plačilo za fizične osebe je gotovinsko ob prevzemu pošiljke ali brezgotovinsko s plačilnimi karticami, PayPal računom ali nakazilom na TRR. Za pravne osebe velja plačilo po predračunu, ki vam ga bomo poslali po elektronski pošti ali po pošti. Prosimo obvezno navedite davčno številko podjetja.
Garancija
Izdelki/storitve so zagotovljeni v skladu z garancijskimi pogoji, ki so navedeni v garancijskem listu ali pogodbi. Garancija velja za obdobje, ki je določeno v garancijskih pogojih, razen če je zakonodaja določila drugače.
Odpoved in vračilo
V primeru odpovedi naročila ali vračila izdelka/storitve se uporabljajo pogoji odpovedi in vračila, ki so opredeljeni v posebnih pogojih poslovanja ali pogodbi. Za podrobnosti se obrnite na našo službo za stranke info@esssecaffe.si.
Odgovornost
Ponudnik mora naročniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
-
če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo,
-
če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo naročnik kupuje, ki pa je bila ponudniku znana, oziroma bi mu morala biti znana,
-
če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
-
če je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema s sliko v spletni trgovini, razen če je bila slika prikazana le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Naročnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Naročnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko naročnik ponudniku sporoči osebno, o čemer mu mora ponudnik izdati potrdilo, ali pa ga pošlje v prodajalno, kjer je bil izdelek kupljen.
Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen. Šteje se, da je napaka na izdelku obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Naročnik, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
-
odpravi napako na izdelku ali
-
vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
-
izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali
-
vrne plačani znesek.
-
V vsakem primeru ima naročnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Intelektualna lastnina
Vsebina na tej spletni strani, vključno z besedilom, grafiko, logotipi, ikonami, slike, avdio in video posnetki, je zaščitena z zakoni o avtorskih pravicah, blagovnih znamkah in drugimi zakoni o intelektualni lastnini. Prepovedano je reproduciranje, distribucija, kopiranje ali kakršna koli druga uporaba vsebine brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Povezave do drugih spletnih mest
Naša spletna stran lahko vsebuje povezave do drugih spletnih mest, ki niso pod nadzorom ali odgovornostjo nas. Ne prevzemamo odgovornosti za vsebino ali varnost teh zunanjih spletnih mest. Obisk teh spletnih mest je na lastno odgovornost.
Uporaba komunikacijskih storitev
Ta spletna stran lahko ponuja komunikacijske storitve, kot so komentarji, forumi ali klepetalnice. Strinjate se, da boste te storitve uporabljali le za pošiljanje in prejemanje ustrezne in primerno oblikovane vsebine ter spoštovanje pravil in smernic, ki so določene za vsako storitev.
Spremembe splošnih pogojev
Pridržujemo si pravico do spremembe teh splošnih pogojev poslovanja brez predhodnega obvestila. Spremembe bodo objavljene na naši spletni strani. Nadaljnja uporaba naših izdelkov/storitev po objavi sprememb pomeni, da sprejemate in soglašate z novimi pogoji.
Pritožbe in spori
V primeru pritožb ponudnik določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko 040 798 738 ali po elektronski pošti. Pritožbe se odda preko e-poštnega naslova info@esssecaffe.si.
Morebitne spore in nesoglasja bodo uporabniki reševali sporazumno, v primeru sporov bo nejasnosti reševalo pristojno sodišče.
Hvala, ker ste prebrali naše splošne pogoje poslovanja.
Za vsa dodatna vprašanja ali pojasnila nas prosimo kontaktirajte.
Datum zadnje posodobitve: Julij 2023